نقاشی بر روی شکم مادران باردار با جدیدترین طرح های روز

نقاشی بر روی شکم مادران باردار

یک اثر هنری از دوران بارداری خود به یادگار برای خانوادتان به جای بگذارید.این کار بسیار فان و سرگرم کننده می باشد. عموما والدینی که برای عکاسی به آتلیه فرزند پاک می آیند بسیار علاقمند به نقاشی روی شکم هستند.

نقاشی بر روی شکم

نقاشی بر روی شکم

یکی از پوزیشن های رزو دنیا نقاشی روی شکم است.ما با بکارگیری از پرسنل هنرمند در بخش نقاشی بر روی شکم توانسته اییم زیباترین نقاشی های زیبا و دوست داشتنی را برای مشتریان عزیز خلق کنیم و با ایده های خلاقانه عکس های زیبایی را به شما تقدیم کنیم.

 

نقاشی بر روی شکم

 

آتلیه بارداری

عکاسی بارداری یکی از رشته های عکاسی در دنیا محسوب می شود که در حال حاضر مجموعه فرزند پاک یکی از آتلیه های تخصصی بارداری در شرق استان تهران می باشد ، که بعد از گذشت 8 سال کسب تجربه در این حوزه صنعت عکاسی توانسته جز بدنه اصلی از تخصصی ترین آتلیه بارداری در ایران شود.

 

 

 

 

مادران عزیز توجه کنید ، شما برای عکاسی بارداری نیازی به هزینه کردن برای خرید لباس نخواهید داشت خیالتان راحت آتلیه فرزند پاک مجهز به زیباترین آرشیو لباس های بارداری می باشد.

این مجموعه لباس ها  آنقدر زیبا و منحصر به فرد بوده است که توانسته اییم رضایت کامل مشتریان را به خود جلب کنیم.

در نظر داشته داشته باشید که لوزام های جانبی هم در آتلیه بارداری فرزند پاک موجود می باشد که شامل : تاج ، تل ، بال فرشته ، کمربند بارداری و  . . . . است.

ما یک آتلیه تخصصی در حوزه بارداری می باشیم تمامی طراحی دکورهای  انجام شده و دیتیل ها مجموعه فرزند پاک کاملا اختصاصی می باشد.

نگران هیچ چیز نباشید پرسنل هنرمند ما با تخصص های که دارند بهترین مشاوره عکاسیتان خواهند بود.

همچنین به خاطر آرامش و آسودگی مشتریان در حین عکاسی بخش آتلیه را از بخش اداری مجزا کرده اییم تا والدین عزیز در بهترین شرایط روحی و روانی بتوانند عکاسی خود را انجام دهند، همچنین آرامش برای عکاسان بسیار نکته حائز اهمیتی می باشد.

شرایط نقاشی بر روی شکم مادران باردار

برای عکاسی بارداری بهترین زمان ماه هفتم و هشتم می باشد. اما توجه داشته باشید برای عکاسی در آتلیه فرزند پاک حداقل 10 روز قبل وقت خود را رزرو کنید تا در زمان معین و مشخص شده با امادگی قبلی در آتلیه وارد شوید و از طرفی همکاران ما آمادگی لازم را برای ارائه بهترین خدمات به شما داشته باشند.

یکی از پوئن های مثبت آتلیه فرزند پاک امکانات و خدمات تخصصی می باشد، اما علاوه بر آن نداشتن ورودیه که یکی از دغددغه های مهم مادران در عکاسی بارداری است در آتلیه فرزند پاک حذف شده است.

محدودیت انتخاب عکس در آتلیه فرزند پاک وجود نخواهد داشت و مشتریان هر تعداد از عکسی که میخواهند را می توانند انتخاب کنند.اینکار باعث شده تا شما عزیزان بدون استرس بهترین انتخاب را داشته باشید.

نقاشی بر روی شکم
نقاشی بر روی شکم

 

تنها یک مسئله مهم می ماند و آن هم حداقل خرید شما از آتلیه می باشد که با توجه به بررسی های انجام شده مبلغ 200 هزار تومان حداقل خرید آتلیه می باشد.

مدت زمان عکاسی بارداری در آتلیه فرزند پاک بین 1 الی 1.30 دقیقه است و با توجه به خدمات ویژه ای که برای مشتریان قرار داده اییم این مبلغ معین شده است.

شما باید تا سقف 200 هزار تومان در آتلیه خرید کنید ، این مبلغ هیچ تداخلی در تعداد انتخاب عکس شما نخواهد کرد، ما باید خدماتمان را با بهترین کیفیت به شما عزیزان عرضه کنیم به همین دلیل این مبلغ را تعیین کرده ایم تا بتوانیم خدمات عکاسیمان را به بهترین نحو ممکن ارائه نماییم.

برای مشاهده بیشتر نقاشی بر روی شکم مادران عضو پیج آتلیه فرزندپاک

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.