آلبوم ژورنال رشد

ساخت و طراحی آلبوم ژورنال رشد

هیچ چیز لذت بخش تر از عکاسی فرزندانتان نیست، شما همواره در تمام سنین رشد کودکتان می توانید عکاسی انجام دهید معمولا برای تهیه ژورنال رشد هر مدتی که کودک تغییرات زیادی در او نقش بست باید عکاسی انجام شود.

حتی می توانید دوران بارداریتان را در هر چند ماه که شکم شما بزرگ می شود که به آن عکاسی بارداری متداول گفته می شود.

بعد از آن می توانید عکاسی نوزاد خود را انجام دهید، عکاسی نوزاد بین 5 الی 15 روزگی انجام می شود. این نوع عکاسی بسیار زمان بر است زیرا نوزاد به دنیا آمده بسیار کوچک می باشد. زمانی که مکان نوزاد تغییر می کند هوشیار می شود، به همین دلیل وقت عکاسی نوزاد را 3 ساعت در نظر گرفته اییم تا بتوانیم به صورت تخصصی تر و آرامش بیشتر عکاسی را انجام دهیم.

بعد از گذشت زمان که فرزند شما بزرگتر شد باز در سن 3 ماهگی او، می توانید عکاسی دیگری انجام گیرد و تغیرات خیلی زیادی را در چهره او مشاهده کنید.

بله شما می توانید به همین صورت رفته رفته عکاسی های خود را در آتلیه فرزند پاک انجام دهید.

پکیج ژورنال رشد آتلیه فرزند پاک بسیار متنوع و به روز می باشد این پکیج با قیمت های مناسب در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت و اگر تمایل دارید از شرایط آلبوم ژورنال رشد اطلاع پیدا کنید، می توانید در خواست مشاوره از طریق فرم در انتهای سایت از مشاوران ما بخواهید تا با شما تماس بگیرند و پاسخ سوالاتی که دارید را به شما بدهند

ساخت و طراحی آلبوم ژورنال رشد

آتلیه فرزند پاک در سال 1387 فعالیت خود را  در رشته عکاسی را آغاز نمود ، در ابتدا در حوزه آتلیه عروس در حال فعالیت بود و به مرور بعد از گذشت 2 سال تصمیم به راه اندازی یک استدیو عکاسی تخصصی بارداری ، نوزاد و کودک گرفت.

از آنجایی که عکاسی بارداری و نوزاد در دنیا یک شغل بسیار حرفه ای و تخصصی به شمار می رود و نبود یک آتلیه تخصصی بارداری در منطقه شرق و کمبود آتلیه بارداری حرفه ایی در تهران ما را به این فکر وا داشت که با خدمات نوین و حرفه ایی بتوانیم مجموعه ایی قوی در این رشته عکاسی راه اندازی کنیم و این خدمات را به صورت تخصصی و حرفه ایی به مشتریان گرامی عرضه کنیم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.