10 مدل از بهترین دوربین های عکاسی با قابلیت چاپ سریع – بخش سوم

10 مدل از بهترین دوربین های عکاسی با قابلیت چاپ سریع – بخش اول

10 مدل از بهترین دوربین های عکاسی با قابلیت چاپ سریع – بخش دوم

• دوربین Sofort محصول شرکت لایکا

بهترین دوربین های عکاسی

یکی از رویاهای عاشقان عکاسی، داشتن دوربینی از شرکت لایکا است. اگرچه این برند، به عنوان یک برند گران قیمت شناخته می شود، ولی دوربین Sofort که اولین دوربین چاپ فوری این شرکت است، قیمتی مقرون به صرفه دارد. با وجود جذابیت های دیگر این دوربین، اصلی ترین ویژگی برجسته آن، وجود آیکون قرمز رنگ شرکت لایکا است.

این دوربین یک طراحی کارآمد دارد و برای جلوگیری از روشن شدن اتفاقی، دکمه روشن/خاموش آن در صفحه پشتی آن قرار داده شده است. تنها دکمه ای که در بالای دوربین قرار دارد، دکمه کنترل شاتر برای داشتن دیدی تمیز و شفاف است. صفحه LCD این دوربین تنظیمات عملیاتی را از طریق آیکون های ساده نمایش می دهد. دوربین Sofort دارای آینه سلفی، منظره یاب نوری و فلاش داخلی است. حالت های عکس برداری این دوربین عبارتند از: Macro، Bulb، self-timer، Party & People، Sport & Action، Double Exposure و حالت سلفی، اما اگر ترجیح می دهید تصاویر point and shoot بگیرید، می توانید از حالت تمام اتوماتیک دوربین استفاده کنید.

o مشخصات:

 اندازه تصویر: 62 × 46 میلی متر

 دارای لنز Automatik-Hektor 60mm f/12.7

 محدوده عکس برداری/فوکوس

¯ حالت ماکرو: 3/0 تا 6/0 متر

¯ حالت استاندارد: 6/0 تا 3 متر

¯ حالت چشم انداز (Landscape): 3 متر تا بی نهایت

 سرعت شاتر: 8/1 تا 400/1 ثانیه

 منظره یاب نوری نقطه ای با بزرگ نمایی 37/0 همراه با خنثی کردن خطای پارالکس برای عکاسی ماکرو

 هشت حالت عکس برداری: اتوماتیک، سلفی، People Party، Action Sport، Bulb، Macro، Self-Timer و نوردهی دوتایی

 جبران نوردهی: -0.7 EV، 0.0 EV، +0.7 EV

 کنترل نوردهی اتوماتیک: LV 5.0 – LV 15.5 (ISO 800)

 سیستم فوکوس دستی سه مرحله ای

 پایه داخلی

 فیلم مورد استفاده: فیلم فوری Instax Mini فوجی فیلم و لایکا

 دارای باتری قابل شارژ و یک شارژر

 ابعاد: 124 × 94 × 58 میلی متر

 وزن: 300 گرم

o فیلم مورد استفاده:

بهترین دوربین های عکاسی

انواع فیلم های فوری با فرمت Instax Mini را می توان در دوربین Sofort لایکا استفاده کرد. شما می توانید برای این دوربین، از فیلم های فوری رنگی و تک رنگ لایکا یا فیلم های فوری Instax Mini فوجی فیلم استفاده کنید.

• دوربین Instax Square SQ10 محصول شرکت فوجی فیلم

بهترین دوربین های عکاسی

دوربین Instax Square SQ10 فوجی فیلم، دارای ظاهری جعبه ای شکل با گوشه های انحنادار است و از همین رو نمی توان آن را یک گوشی خوش دست دانست، اما در مقایسه با سایر دوربین های فوری، طراحی زیبایی دارد. این دوربین، ترکیبی از دوربین های آنالوگ و دیجیتال است و این امکان را برای شما فراهم می کند که قبل از چاپ و ایجاد نسخه پشتیبان دیجیتالی از فایل، پیش نمایشی از تصویر را ببینید.

این دوربین اولین دوربین در تاریخ دوربین های اینستاکس است که تصاویر مربعی شکل ایجاد می کند. تصاویر ماهرانه و مربعی شکل این دوربین، یادآور تصاویر قدیمی هستند. دوربین Instax Square SQ10، از مناظر و چهره افراد، تصاویری با پیکربندی شگرف و رنگ های واقعی برای شما ارائه می کند.

o مشخصات:

7/3 مگاپیکسل

 حسگر 1/4″ CMOS

 بیشترین رزولوشن: 7/3 مگاپیکسل: 1920 × 1920

 لنز: 35 میلی متر معادل 5/28 میلی متر

 دیافراگم: f/2.4

 محدوده فوکوس: خودکار : 94/3 اینچ تا بی نهایت (01/10 سانتی متر تا بی نهایت)

 شاتر: 2/1 تا 29500/1 ثانیه در حالت خودکار، 10 تا 0 ثانیه در حالت Bulb

 صفحه نمایش عقب 3 اینچی (460,000 پیکسل)

 ابعاد: 7/4 × 9/1 × 0/5 اینچ (0/119 × 0/47 × 0/127 میلی متر)

o فیلم مورد استفاده:

بهترین دوربین های عکاسی

از آنجایی که دوربین SQ10 تصاویر را به شکل مربع چاپ می کند، از فیلم های Instant Instax مربعی فوجی فیلم استفاده می کند. این فیلم ها، تصاویری خیره کننده ارائه می دهند که آن ها را می توان به راحتی در داخل کیف پول یا قاب عکس های کوچک قرار داد.

• دوربین Instax Hybrid Mini LiPlay محصول شرکت فوجی فیلم

بهترین دوربین های عکاسی

دوربین Instax Hybrid Mini LiPlay فوجی فیلم، بخشی از نسل جدید دوربین های فوری هیبریدی است. این دوربین، کوچکترین و سبکترین دوربینی است که فوجی فیلم تا به امروز تولید کرده است و جیبی بودن آن از نقاط قوت این دوربین به شمار می رود. جالب است بدانید که از این دوربین می توان به عنوان چاپگر برای چاپ تصاویر گوشی همراه هم استفاده کرد (برای این کار باید اپلیکیشن آن را در گوشی خود نصب کنید.)

دوربین Instax Hybrid Mini LiPlay دارای نمایشگر 7/2 اینچی است که پیش نمایشی از تصاویر را ارائه می دهد. به این ترتیب، شما می توانید مناظر مورد نظر خود را به طور کامل قاب بندی کرده و روشنایی تصاویر را به صورت دلخواه تنظیم کنید. 30 قاب مختلف وجود دارند که می توانید از میان آن ها، یکی را برای تصویر مورد نظر خود انتخاب کنید. همچنین می توانید از ویژگی عکس برداری از راه دور، برای گرفتن عکس در زمانهایی که دور از دوربین ایستاده اید، استفاده کنید. افزون بر این، دوربین Lipay عملکرد صوتی منحصر به فردی دارد که با استفاده از آن می توانید یک کلیپ صوتی از طریق کد QR تعبیه شده در چاپ Instax Mini، اجرا کنید.

o مشخصات:

 فاصله کانونی: 28 میلی متر (معادل فاصله کانونی 35 میلی متر)

 بیشترین دیافراگم: f/2

 محدوده فوکوس: 94/3 اینچ تا بی نهایت (10 سانتی متر تا بی نهایت)

 سرعت شاتر: 8000/1 تا 4/1 ثانیه

 فلاش داخلی

 ابعاد (بدون در نظر گرفتن پیش آمدگی): 25/3 × 84/4 × 44/1 اینچ (5/82 × 9/122 × 7/36 میلی متر)

 وزن: 255 گرم

 پیکسل های موثر: 2560 × 1920

 حسگر تصویر: 1/5”.CMOS با فیلتر رنگی اولیه

o فیلم مورد استفاده:

بهترین دوربین های عکاسی

دوربین Instax Hybrid Mini LiPlay با فیلم Instax Mini White Instant سازگاری دارد که این فیلم به صورت حلقه ای با قابلیت استفاده آسان تولید می شود و تصاویر خیره کننده ای را ایجاد می کند. شما می توانید تصاویر چاپ شده را به راحتی در داخل کیف پول یا قاب عکس کوچک قرار دهید. تصاویری با کیفیت بالا، رنگ های واضح و روشن و بخشیدن جلوه ای طبیعی برای پوست از ویژگی فیلم های اینستاکس است.

مترجم: منیره غفرانی

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.