عکاسی در فضای باز

عکاسی در فضای باز

جامعه عکاسان خلاقیت های خود را در عکاسی فضای باز بیان می کنند.می دانیم که عکاسی درفضای باز برای شما مانند یک تفریح می ماند، ما میخواهیم در لوکیشنی از شما عکاسی کنیم تا بتوانید از آن لذت ببرید.
با آمیختن تکنیک های جدید روز دنیا در این نوع عکاسی، جدید ترین ایده های الهام بخش که احساس مشابهی با شما دارند را به ثبت برسانیم.
هدف اصلی ما برای ارائه خدمات به مشتریان فقط کیفیت مطلوب در برابر یک قیمت مناسب و مقرون به صرفه است.
شما نیازمند لباس نخواهید شد یا نگران اینکه چه لباسی در چه پوزیشنی زیباتر است را به ما بسپارید.پرسنل تخصصی و هنر دوست آتلیه فرزند پاک از تجارب بالایی برخوردار هستند و می توانند این نیاز مهم مشتریان را رفع کنند
آتلیه فرزند پاک در جهت رفاه حال مشتریان خود مجموعه لباسی از بارداری،نوزاد و کودک تهیه کرده است تا آنهای که قصد پرداخت نکردن هزینه اضافی برای عکاسی خود ندارند بتوانند از این آرشیو بزرگ آتلیه استفاده کنند.

ما در این مجموعه سعی کرده اییم همه چیز را برای مشتریان خود فراهم سازیم تا آنها کیفیت حاصل شده از کار را درک کنند در ازای یک کیفیت عالی مبلغ خوبی هم پرداخت کنند.

آتلیه فرزند پاک شدیدا به دنیای هنر احترام گذاشته و تخصصا به فعالیت در موضوع عکاسی بارداری ، نوزاد و کودک پرداخته این را هم بی شک می توانید از نحوه خدمات رسانی و نمونه کارهای ما در اینستاگرام دنبال کنید یا به کانال تلگرام فرزند پاک بپیوندید، همچنین در صورت نیاز می توانید برای مشاهده نمونه کارها حضورا وارد مجموعه شوید و از نمونه های چای ما دیدن فرماید.

عکاسی در فضای باز

آیا با تجهیزات تخصصی آتلیه فرزند پاک آشنایی دارید؟

1_ استفاده از دوربین های بسیار حرفه ای (بادی) در نظر باشیدکه استفاده از بدنه ی مناسب بسیار اهمیت دارد.آتلیه فرزند پاک با استفاده از بدنه های متفاوت و البته گران قیمت که از نظر کیفی دارای ساختار متفاوتی نسبت به سایر رقبا در این بخش نیز پیشی گرفته است.

2_ استفاده از لنزهای فیکس و لنزهای با فاصله کانونی متغیر در آتلیه فرزند پاک : آیا می دانید استفاده از لنزهای فیکس چه کمکی به عکاسی نوزاد می کند و آیا می دانید لنز فیکس با دیافراگم های پایین چه کمکی به انجام این طراحی می کند ؟

البته استفاده از لنز هایی مانند 24-70 و 100-70 با فاصله کانونی متغیر چگونه نیاز آتلیه فرزند پاک را تجهیزات آتلیه با داشتن این لنزها تقریبا بی رقیب می باشد برطرف می شود ؟

3_ استفاده از فلاش سطح بالا و به روز اروپایی در فرزند پاک : مجموعه ای از بهترین فلاش های اروپاییو کیفیت بسیار بالا برای بهتر شدن کیفیت کار عکاس مورد استفاده می گردد.برای آشنایی شما دوستان عزیز لازم به توضیح است  است فلاش های اروپایی تفاوت بسیاری زیادی با فلاش های چینی دارند که شامل نوع رنگی – طیف رنگی – وایت بالانس تراز سفیدی و همواره بسیار دیگری می باشند.

4_ استفاده از نورسنج های دیجیتال :  یکی دیگر از ابزار هایی که کاربرد زیادی را انجام و هر عکاس دارد نور سنج می باشد . نور سنج می تواند به ابزار موثر برای هر انتخاب عدد مناسب نور برای کاربرد شود که تاثیر به سزاین در عملکرد دوربین داشته باشد.

5_ استفاده از کالرچکر و کارتا استاندارد سازی رنگ ها که اکثرما تجربه کرده ایم و وقتی برای دریافت عکس های خود از اتلیه یا عکاسی مراجعه می کنیم تفاوت زیاد ی بین عکس رنگ های اصلی پوست و لباس مشاهده می کنیم این ابزار با استاندارد سازی رنگ و استفاده از نرم افزارهای جانبی این شکل را نیز حل کرده است.
6_ دکورهای مناسب برای تمامی سنین دکورهای متنوع و متغییردر زمینه ی عکاسی کودک در آتلیه فرزند پاک کمک بیاورد و برای ایجاد شرایط مناسب عکاسی ایجاد کرده است. ما میتوانیم با شرایط مناسب و روش های نوین عکاسی کودک شرایط را تغییر دهیم.

 

عکاسی در فضای باز/پایان

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.