چگونه به یک عکاس گردشگری تبدیل شویم – بخش اول

عکاس گردشگری شدن برای خیلی ها یک رویا است. گشت و گذار در سراسر جهان، دریافت هزینه برای عکاسی از مناظر زیبا و ارتباط مداوم با افراد و فرهنگ های مختلف شگفت انگیز و پرهیجان به نظر می رسد. عکاسان حرفه ای پس از تثبیت در این حرفه می توانند ماهیانه درآمد بالایی کسب کنند. اگر دوست دارید به عنوان یک عکاس سفر کنید، از مناسب بودن تجهیزات تان مطمئن شوید. عکس های خود را به صورت آنلاین ارسال کنید تا با انجام کار رویایی تان از زندگی لذت ببرید.

روش 1 از 3

کسب تجربه عکاسی و سفر

1. برای اطمینان از کیفیت بالای تصاویر خود، دوربین DSLR بخرید

عکاس گردشگری

برای این که بتوانید به عنوان یک عکاس گردشگری درآمد کسب کنید، تجهیزات شما باید در سطح بالایی باشند. برای این منظور حتماً یک دوربین DSLR حرفه ای تهیه کنید و روش استفاده از آن را بیاموزید.

– برای یادگیری از نحوه کارکرد دوربین، کلاس عکاسی ثبت نام کنید یا آموزش های آنلاین را دنبال کنید.

– تجهیزات و وسایل خود را در صورت مسافرت با هواپیما بیمه کنید.

2. نحوه ویرایش عکس را بیاموزید

عکاس گردشگری

اصل عکاسی آسان ولی به دست آوردن نتایج مطلوب کمی دشوار است. برنامه های بسیاری وجود دارد که می توانید برای ویرایش عکس های خود به صورت آنلاین بارگیری کنید مانند Photoshop، Adobe Lightroom و PhotoPlus. در کلاس های آموزشی شرکت کنید یا آموزش های آنلاین را جستجو و تماشا کنید تا یاد بگیرید چگونه از نرم افزار ویرایش عکس استفاده کنید و تصاویر خود را عالی جلوه دهید.

– یادگیری مطلوب نحوه استفاده از ابزار ویرایش کمی زمان بر است. وقت خود را صرف درک تمام ویژگی ها و کارکردهای نرم افزار خود کنید.

3. عکاسی از اشیا و محیط های مختلف را تمرین کنید

عکاس گردشگری

اگر می خواهید یک عکاس مسافرتی باشید، باید بتوانید در بسیاری از محیط ها عکس بگیرید. دوربین خود را درهنگام بیرون رفتن در طبیعت، شهر یا بیرون شهر به همراه داشته باشید. برای تقویت مهارت های خود، عکاسی از اشیاء و افراد مختلف را تمرین کنید.

نکته: همیشه قبل از این که از شخصی عکس بگیرید از او سوال کنید. بعضی از افراد دوست ندارند از آن ها عکس بگیرید.

4. آماده برای صرف هزینه های سفر از درآمد خود باشید

عکاس گردشگری

عکاس مسافرتی حرفه ای با ارزش و سرگرم کننده است، اما بسیاری از افراد در پایان ماه پول زیادی برای شان باقی نمی ماند. مسافرت گران و هزینه بر است، بنابراین بیشتر پولی که از فروش کار خود به دست می آورید ممکن است خرج شود.

– اگر تصمیم دارید پس انداز کنید، هر چند وقت یک بار سفر کنید و بیشتر تمرکز خود را بر روی فروش کارهای تان قرار دهید.

5. به جای سفر به خارج از کشور به شهرهای کشور خود بروید

عکاس گردشگری

از صرف هزینه های زیاد برای خریدن بلیط هواپیما به خصوص هنگامی که تازه کار خود را شروع کرده اید، خودداری کنید. در عوض سفرهای جاده ای با ماشین و قطار داشته باشید و در داخل کشور خود سفر کنید. می توانید از مکان های دیدنی محلی عکس بگیرید و در مناطق محبوب گردشگری توقف کنید.

– عکس های کشور خود شما می تواند برای افراد جذاب تر از تصاویر مناطق دور باشد. حتی می توانید چندین عکس از اطراف خانه خود به دوستان و خانواده خود بفروشید.

6. برنامه های مشخصی را برای مقصد سفر خود تنظیم کنید

عکاس گردشگریاگر می خواهید یک عکاس گردشگری باشید، احتمالاً مقصدهایی را مد نظر خود دارید. مشخص کنید که کجا می خواهید بروید و چه زمانی قصد ترک آن را دارید. در مورد اقتصادی ترین مکان ها برای سفر تحقیق کنید و بودجه ی مشخصی را برای هزینه های سفرتان اختصاص دهید.

– سفر با هواپیما بسیار گران تر از قطار یا اتوبوس است.

– مشخص کنید که در هر مقصد چه مدت اقامت می کنید و آیا در هنگام حضورتان در آن جا می توانید رویدادهای خاصی را مشاهده کنید.

7. مهارت های عکاسی خود را دریابید

عکاس گردشگری

آیا واقعاً دوست دارید کارتان در مقیاس کوچک باشد یا کارهای بزرگ را ترجیح می دهید؟ آیا در نظرتان عکاسی انسان ها از حیوانات سرگرم کننده تر است یا دوست دارید از پرواز پرندگان عکس بگیرید؟ متوجه علایق خود درباره سوژه های عکاسی شوید و تمرین کنید تا بتوانید عکس هایی با کیفیت بالا برای فروش بگیرید.

– سعی کنید زیاد خود را محدود نکنید. برای نمونه سعی کنید به جای سگ از حیوانات دیگر عکس بگیرید.

چگونه به یک عکاس گردشگری تبدیل شویم – بخش دوم

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.