آموزش عکاسی نوزاد در منزل

مادران با ذوق همیشه می توانند از هر وسیله ای خلاقانه طرح های جالبی را برای هدف مورد نظر خود طراحی کنند.

در این ویدیو به شما آموزش داده می شود که چطور می توان با استفاده از وسیله های ساده، شرایطی را برای عکاسی نوزاد مهیا کرد.

شما می توانید با استفاده از مقوا یا کاغذ سفید، ستاره های مختلفی را برش دهید و با یک پارچه ی ملحفه نیز، یک ماه درست کنید.

یک پتوی تیره را روی زمین پهن کنید تا به عنوان آسمان شما باشد و بعد ماه و ستاره را روی آن قرار دهید.

آتلیه نوزاد در تهران

آتلیه نوزاد در شرق تهران

نوزادتان را روی آن قرار دهید و در پوزیشن های مختلف از او عکاسی کنید. استفاده از گل های ریز و درشت مصنوعی نیز می توانند برای عکاسی جالب باشند. به خصوص آنکه در رنگهای متنوعی باشند.

کافی است گل را طبق سلیقه ی خود روی پتو بچینید و نوزادتان را میان آنها قرار دهید. می توانید از پتوهای ساده با رنگ های متنوع استفاده کنید تا پس زمینه های مختلفی را برای عکاسی داشته باشید.

آموزش عکاسی نوزاد در منزل

دقت کنید که برای عکاسی نیاز است که بالای یک صندلی بروید تا بتوانید بهتر عکاسی کنید.

به نور اتاق دقت کنید؛ نور طبیعی آفتاب روز برای عکاسی بسیار ایده آل است اما چنانچه اتاق مورد نظر شما به اندازه ی کافی نور نداشت، چراغ روشن کنید.

خوبی عکاسی در منزل این است که شما می توانید عکس های زیادی را با حوصله از نوزادتان تهیه کنید و در نهایت از بین آنها بهترین عکس ها را انتخاب کنید و برای ظاهر کردن یا زدن روی شاسی نزد عکاسی ببرید.

عکس های مورد نظرتان را روی فلش بریزید و به عکاسی ببرید. اگر شما فایل ها را از طریق شبکه های اجتماعی ارسال کنید از کیفیت ابتدایی آنها کاسته می شود و شاید عکسی که ظاهر می شود دیگر زیبایی اولیه خود را نداشته باشد.

آموزش عکاسی نوزاد در منزل

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.