ویدیوی آموزش گام به گام بستن نوزاد با پارچه

آموزش بستن نوزاد

ابتدا شال را زیر نوزاد پهن کنید؛ برای سهولت می توانید مانند ویدیو بنشینید. شال یا پارچه ی مورد نظر را روی پاهای تان قرار دهید.

دقیقا نوزاد را وسط شال بگذارید. دستهای او را به شکل دست به سینه و پاهایش را نیز به شکل چهار زانو در بیاورید.

پارچه را از سمت راست روی نوزاد بکشید و به سمت پایین بیاورید. سپس از سمت دیگر این کار را کنید. دقت کنید که پاهای نوزاد داخل نشود. سپس یک گره ی شل بزنید و آرام آن را محکم کنید. مراقب باشید که به بدن نوزاد فشار وارد نشود.

آموزش بستن نوزاد

اضافه ی پارچه را زیر نوزاد بگذارید. پاها را می توانید مانند ویدیو بیرون نگه دارید. پس از اتمام کار می توانید فرم دست های نوزاد را درست کنید.

اگر می خواستید از کلاه یا هد بند استفاده کنید در مرحله ی آخر این کار را انجام دهید. سپس به آرامی نوزاد را داخل سبد یا جایی که می خواهید عکس بیندازید، قرار دهید.

نوزاد باید در خواب عمیق باشد تا شما بتوانید به راحتی تغییرات حالتی را ایجاد کنید.

در بخش دیگر می بینید که یک شال با رنگی هم طیف و زیبا روی نوزاد قرار گرفته است. به انتخاب رنگ ها دقت کنید. اینکه شال از رنگ سبز انتخاب شده و هدبند نیز با آن هماهنگ شده قطعا توانسته است بر زیبایی عکس بیفزاید.

عکاسی از اعضای بدن نوزاد را نیز در این شرایط می توانید انجام دهید. امروزه این مدل نیز در عکاسی محبوب است؛ از پاها، دست ها، لب، چشم ها و صورت نوزاد عکس های نزدیک گرفته می شود و در انتها در یک قاب قرار می گیرد.

آموزش بستن نوزاد

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.