خرید سیسمونی نوزاد

خرید سیسمونی نوزاد یکی از شیرین ترین کارهای دوران بارداری حساب می شود. بیشتر مادران پس از اینکه جنسیت نوزاد یا نوزادان شان مشخص شد به دنبال خرید سیسمونی می روند؛ چرا که در این شرایط می توانند با توجه به رنگی که برای نوزادشان مناسب تر باشد اقدام به خرید کنند.

انواع رنگ های محبوب برای سیسمونی نوزاد دختر رنگ بنفش، صورتی و قرمز است.

برای سیسمونی پسر نیز، رنگ های آبی، سبز و طوسی جزء پر طرفدارترین رنگ ها محسوب می شود.

خرید سیسمونی نوزاد

وسایل سیسمونی نوزاد

ما در این مطلب درباره لیست سیسمونی مورد نیاز توضیحاتی می دهیم.

سیسمونی نوزاد به چند بخش اصلی و بخش های فرعی تقسیم می شود.

از مهم ترین بخش های سیسمونی نوزاد، خرید وسایل حمل و گردش است که شامل کالسکه نوزاد، کریر، صندلی ماشین نوزاد، ساک لوازم و آغوشی نوزاد است. این وسایل برای گردش های بیرون از خانه نیاز می شوند و تهیه آنها کمک بزرگی به والدین می کند. این محصولات معمولا به طور سرویس کالسکه کریر موجود هستند که تکه های موجود در آنها متفاوت است.

برند بیبی فورلایف آلمان یکی از بهترین تولید کنندگان این وسایل به حساب می آید. کالسکه مسافرتی بیبی فورلایف و سرویس کالسکه کریر بیبی فورلایف از مرغوب ترین وسایل حمل و گردش نوزاد این برند هستند.

بخش مهم دیگر لباس سیسمونی نوزاد است که شامل سرهمی، دوبل بلند و کوتاه، مانتو، کلاه، دستکش و جوراب است. ست های آغازین سیسمونی شامل موارد ضروری مورد نیاز نوزاد در روزهای ابتدایی هستند که شامل برخی از موارد گفته شده همراه پیشبند هستند.

وسایل غذاخوری و شیردهی نوزاد از مواردی است که خرید آنها ضروری و البته بسیار هم گسترده است. انواع لوازم مورد نیاز مادر در دوران شیردهی نوزاد شامل کاور شیردهی، پد سینه و شیردوش است.

برای نوزاد این موارد عبارتند از: شیشه شیر، سر شیشه، پستانک، سرلاک خوری و … است. خیلی از مواردی که در این دسته جای دارند سلیقه ای و به نیاز نوزاد نیز مرتبط است.

خرید سیسمونی نوزاد

از بخش های اصلی دیگر می توان به لوازم بهداشتی نوزاد اشاره کرد؛ پوشک، دستمال مرطوب، شامپو، لوسیون و صابون در این دسته قرار دارند.

سرویس خواب نوزاد معمولا دارای تخت و کمد است. برخی از والدین از ابتدا برای نوزاد خود گهواره تهیه می کنند و پس از آنکه فرزندشان دوران نوزادی را سپری کرد؛ برای او تخت تهیه می کنند.

رختخواب نوزاد شامل ست سه تکه بالش، پتو و تشک است. سرویس روتختی نیز که برای تخت های چوبی متوسط طراحی شده اند دارای انواع تکه ها مانند روبالشی، محافظ نرده های تخت، رویه تشک و ملحفه نیز هستند.

تختخواب نوزاد

بخش های فرعی سیسمونی مانند ابزار و وسایل حمام نوزاد شامل مواردی مانند وان حمام نوزاد و آسان شوی است.
مواردی مانند ست ناخنگیر یا ست داروخوری از تولیدات برندهای معتبر معمولا هر کدام دارای چندین قطعه ی مورد نیاز در دوران نوزادی هستند.

فروشگاه سیسمونی رامینا در خیابان بهار تهران دارای 3 طبقه فروشگاه از بهترین و بزرگترین فروشگاه های سیسمونی در ایران است. شما می توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری از طریق سایت از این مجموعه خریداری کنید.

رامیناشاپ

انواع سیسمونی باکیفیت از برندهای معتبر را می توانید در رامیناشاپ مشاهده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.