10 کاری که یک عکاس می تواند در هنگام قرنطینه انجام دهد-بخش اول

سفارشات برای اقامت در خانه و ماندن در قرنطینه در سراسر جهان رو به افزایش است. که این شرایط باعث تشویش همه شده است. هر عکاسی ممکن است به خاطر کووید 19 احساس محدودیت کند چرا که بیشتر وقت ما در داخل خانه می گذرد و صاحبان مشاغل، همه در پی راهی هستند که بتوانند بدون بیرون رفتن از خانه درآمد خود را حفظ کنند.

مهم ترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که فرصت های خود را هدر ندهید و به دنبال افکار خلاقانه خود بروید که فبلا فرصت استفاده از آن ها را نداشتید.

اگر یک عکاس حرفه ای هستید، از وقت خود برای کار در تجارت استفاده کنید ولی اگر صاحب شغل نیستید ، به این شرایط به عنوان زمانی مناسب برای انجام یک پروژه شخصی بنگرید.

1) ایده های کسب و کاری را که قبلا فرصت انجام آن ها را نداشتید، عملی کنید

عکاسان هم، همانند سایر صاحبان مشاغل به خوبی این شرایط را درک می کنند. اگرچه COVID19 ممکن است درآمد شما را کاهش داده باشد، اما این به معنای تلف کردن وقت خود نیست. از این زمان برای انجام کارهای نیمه تمام تان استفاده کنید، همچنین می توانید چگونگی سازگاری سایر مشاغل با این شرایط را کشف کنید یا رسانه های اجتماعی خود را به روز کنید. همچنین می توانید مدتی را صرف تلاش برای بازاریابی کنید.

10 کاری که یک عکاس می تواند در هنگام قرنطینه انجام دهداز آخرین معافیت های مالیاتی و مبالغ کمک هزینه که دولت برای مقابله با صدمات ویروس کرونا به صاحبان مشاغل به خصوص مشاغل کوچک تر اختصاص می دهد، باخبر شوید. در این شرایط می توانید به دنبال کدهای تخفیف برای خرید کالا های مورد نیاز خود باشید. هر کدام از موارد بالا می تواند از فشار مالی شما بکاهد.

2) حضور خود را در فضای مجازی را افزایش دهید

از زمان اقامت خود در منزل برای ساخت یک وبلاگ جدید، کانال یوتویوب و یا وب سایتی برای نمایش و فروش نمونه کارهایتان استفاده کنید. البته از آنجا که شما برنامه نویسی بلد نیستید باید از سازنده وب سایت تان اطمینان حاصل کنید تا سایت شما انعطاف پذیر و پنل مدیریتی ساده و کاربردی داشته باشد. قسمتی به عنوان سبد خرید به سایت خود اضافه کرده و به فروش کالا یا خدمات بپردازید. برای این کار به عنوان عکاس، عکس های قدیمی خود را مرور کرده و آن ها را برای فروش بگذارید.

همچنین راه های زیادی برای بهینه سازی کالا، خدمات و سایت تان در موتورهای جستجو، وجود دارد. یا می توانید با بخش بازاریابی فیسبوک و Google Adwords همکاری کنید.

از آن جا که هر کدام از کارهای بالا نیاز به صرف زمان زیادی دارند، بنابراین دوران قرنطینه بهترین زمان برای انجام چنین پروژه های وقت گیری است.

کار دیگری که می توانید انجام دهید پیدا کردن فروم های آنلاین یا گروه های فیس بوک است تا با افراد هم فکرتان در زمینه های مختلف ارتباط برقرار کنید.

3) روی یک پروژه شخصی سرگرم کننده کار کنید

به احتمال زیاد تمام این مدت زمان اقامت در خانه را، صرف کار کردن روی مشاغل تجاری خواهید کرد. برای این که تمرکز خود را روی جنبه های سرگرم کننده و خلاقانه عکاسی از دست ندهید ، شروع به انجام پروژه های شخصی کنید. به عنوان مثال عکس های تعطیلات خود را به شکل خلاقانه و هنری ویرایش کنید یا از اتاق نشیمن و خانه ی خود عکس های خلاقانه بگیرید.

10 کاری که یک عکاس می تواند در هنگام قرنطینه انجام دهد4) راه هایی برای کسب درآمد آنلاین پیدا کنید

بسیاری از افراد از راه دور در سراسر جهان کار می کنند. عکاسان مهارت های بسیار مفیدی دارند که مشاغل و مردم همیشه به دنبال آن هستند. در این شرایط قرنطینه، مشاغلی مانند شما در تلاش اند تا وب سایت های خود را راه اندازی کرده و بازاریابی آنلاین انجام دهند. اگر درست برنامه ریزی کنید شانس زیادی در این زمینه ی رقابتی، برای کسب درآمد خواهید داشت. برای مثال ، از بازارهای آزاد آنلاین مانند Fiverr یا Upwork دیدن کنید. این سایت ها به شما امکان می دهند نمایه ای ارسال کنید و خدمات خود را به بازار عرضه کنید. این بازار ها بسیار رقابتی هستند ، بنابراین پول زیادی انتظار نداشته باشید. هرچند، خبر خوب این است که اکثر کارفرمایان آزاد در این سایت ها مبتدی هستند. پس اگر شما در زمینه ی شغلی خود، حرفه ای عمل کنید شانس خود را برای گرفتن پروژه های بیشتر افزایش خواهید داد.

از آن جا که انجام و تحویل پروژه های عکاسی _به خصوص اگر حرفه ای باشید_ زمان کمی نیاز دارد، بنابراین می توانید از مهارت های دیگر خود مانند : ویرایش ، خدمات طراحی گرافیک یا طراحی وب بهره ببرید. پس نگاهی جدی به مهارت های خود بیاندازید و از آن های برای خود درآمد زایی کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.