10 کاری که یک عکاس می تواند در هنگام قرنطینه انجام دهد-بخش دوم

10 کاری که یک عکاس می تواند در هنگام قرنطینه انجام دهد-بخش اول

5) به جنبه های دیگر زندگی خود اهمیت بدهید

کارهای نیمه تمام خود را کامل کنید. اگر عکاس هستید می توانید عکس های تلنبار شده در هارد دیسک تان را سازمان دهی و مرتب کنید و برای زندگی خودتان برنامه ریزی کنید. شستن دست ها با آب و صابون، حداقل برای 20 ثانیه و همینطور ضد عفونی کردن محل زندگی تان را فراموش نکنید.

6) یک مهارت جدید بیاموزید

یادگیری آنلاین در حال حاضر رو به افزایش است. بیشتر کشور ها، دانشگاه ها و مدارس خود را تعطیل کرده اند و دانشجویان و دانش آموزان را به خانه فرستاده اند تا به صورت آنلاین ادامه تحصیل دهند. دوره های آنلاین چیز جدیدی نیستند ، اما آن چه تازگی دارد میزان زمان استفاده ی ما از این خدمات است.

ده ها وب سایت، دوره های آنلاین را برای عکاسان ارائه می دهند. شما می توانید از تنظیمات جدید روشنایی گرفته تا مسائل مربوط به قانون تجارت ، هر چیزی را یاد بگیرید. وب سایت های متنوعی وجود دارد که دوره های آنلاین ارائه می دهند و البته به یاد داشته باشید که هزینه ی این دوره ها را به صورت یک جا نپردازید.

10 کاری که یک عکاس می تواند در هنگام قرنطینه انجام دهدهمچنین می توانید از این زمان برای یادگیری مهرت های کوچک استفاده کنید که بعدا برای شما ارزشمند خواهند شد. استفاده از دوربین خود، به روشی جدید نیز امتحان کنید! تنظیماتی را که هرگز از آن استفاده نمی کردید، پیدا کرده و امتحان کنید. با عکاسی از قسمت های مختلف خانه ، فرم دست خود را در عکاسی ماکرو امتحان کنید. بیاموزید که چگونه از پیش تنظیمات Lightroom برای دسکتاپ و موبایل استفاده کنید.

7) روحیه ی خود را حفظ کنید

افراد زیادی در حال گذراندن دوران سختی برای کنار آمدن با این روش جدید زندگی هستند. چرا که هیچ وقت زندگی ما این قدر محدود نبوده است و پیش از این هرگز وقت زیادی را در خانه سپری نکرده بودیم. طبق اعلام انجمن اضطراب و افسردگی آمریکا ، شرایط قرنطینه می تواند نوعی افسردگی و احساس انزوا به افراد القا کند. بنابراین حفظ روحیه در همه ی لحظات زندگی به خصوص شرایط دشوار کنونی بسیار مهم است.

از پیگیری مداوم اخبار مرگ و میر و منفی خودداری کنید و به طور خلاصه، تمرکز خود را روی سلامت روان خود بگذارید و سعی کنید تا حد ممکن همانند شرایط معمول و روزمره خود، تا قبل از شرایط کرونایی باشید.

8) آفتاب بگیرید

در حالی که بسیاری از رستوران ها ، کافه ها و اماکن اجتماع عمومی بسته است، پارک ها و فضای سبز زیادی وجود دارد که می توانید مدتی را در طبیعت بگذرانید. پس به بیرون از منزل بروید ، کمی ورزش کنید و دوربین را با خود ببرید. به دلیل تعطیلی بسیاری از مشاغل ، بیشتر محل ها به شما امکان پیاده روی می دهند. فقط، پروتکل های فاصله ی اجتماعی و ایمنی شخصی را که توسط مرکز کنترل بیماری توصیه می شود ، رعایت کنید.

10 کاری که یک عکاس می تواند در هنگام قرنطینه انجام دهد9) قسمتی از زمان خود را با خانواده سپری کنید

همه کارهایی که در این مدت انجام می دهیم حول عکاسی نیست. بنابراین زمان بسیار خوبی برای نزدیکی با خانواده و عزیزان تان است. چند بار از نبود وقت کافی برای گذراندن با آن هایی که دوستشان داریم، شکایت کرده ایم؟ خوب ، حالا وقت داریم. حتی اگر در یک خانه مشترک نباشید ، می توانید از چت تصویری و آنلاین با برنامه هایی مانند zoom با یکدیگر ارتباط داشته باشید ولی اگر در یک خانه مشترک هستید ، زمان بسیار خوبی برای تفریح با عکاسی هست. پرتره های خانوادگی ، عکس های سلفی و عکاسی از حیوان خانگی ، راهی عالی برای گذر زمان است.

10) یافتن الهامات جدید

راهی جدید و بهتر برای انجام کارهایی که قبلا انجام می دادید پیدا کنید. همچنین می توانید یک مستند عکاسی در سایت های دل خواه خود پیدا کنید. همچنین زمان بسیار خوبی برای تحقیق در مورد آخرین روندهای صنعت ، مانند دوربین های جدید و تکنیک های تجاری جدید است. جدیدترین شماره ها و وب سایت های کتاب های عکاسی ، مجلات و نشریات تجاری مورد علاقه خود را مرور کنید. یادگیری عکاسی از کتاب، توسط استادان عکاس به شما امکان دسترسی مستقیم به تکنیک ها و ترفندهای حرفه ای را می دهد که جوانب مثبتی نسبت به سایر مشاغل ایجاد می کند.

نتیجه

هیچ کس این احساس را که در خانه ی خود به دام افتاده است را برای روزها یا هفته های متوالی دوست ندارد. راه‌اندازی برخی روال ها و ایجاد عادت های جدید ، روشی مناسب برای سرگرم کردن خود است. هیچ دلیلی برای متوقف کردن رشد شخصی یا پیشرفت شما در طول قرنطینه وجود ندارد ، بنابراین از زمان اقامت خود در خانه به عنوان یک هدف سازنده استفاده کنید. یک برنامه روزانه تنظیم کرده و اتاق خود را به دفتر کار تبدیل کنید. چرا که داشتن یک فضای اختصاصی که در آن “سر کار بروید” به شما در انجام کارها کمک می کند. شغل خود را به صورت آنلاین ادامه دهید، یا فقط با یادگیری مهارت های جدید ، پیشرفت کنید.

چرا که جهان به سرعت در حال تغییر است ، بنابراین هنگامی که قرنطینه برداشته می شود، آماده باشید تا در این چالش غوطه ور شوید!

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.