ایده عکس دختر در پاییز

پاییز سومین فصل سال و یک دفتر نقاشی رنگارنگ و جذاب است. خیلی از ما دوست داریم تا در طبیعت دلچسب پاییز عکاسی کنیم.

پس زمینه های پاییزی

از خوبی های طبیعت این است که هر کس با یک دوربین ساده یا گوشی دوربین دار می تواند عکس های نسبتا خوبی را تهیه کند، دلیلش این است که بک گراند یا همان پس زمینه که در عکاسی بسیار مهم است، در طبیعت به طور ناتمامی وجود دارد و این دغدغه ی مهم عکاسی را که نیاز به داشتن یک پس زمینه است، رفع می کند.

شما به سادگی با یک گشت و گزار ساده در یک طبیعت می توانید پس زمینه ای زیبا را پیدا کنید تا عکسی زیبا بگیرید.

عکس دختر در پاییز

در پاییز برگ های درختان به رنگهای متنوع قرمز، نارنجی، زرد، قهوه ای و … در می آید و واقعا زیبا و دل انگیز است. شما اگر بخواهید عکس هنری و با کیفیت بیندازید، می توانید به این عناصر و ترکیب آن ها با رنگ لباس منتخب تان برای عکس دقت کنید تا عکس بهتری داشته باشید.

نشستن روی نیمکت

نیمکت هایی که در پارک ها وجود دارد، مناسب برای عکاسی هستند، بهتر است نیمکت یا صندلی مناسبی را در پارک پیدا کنید که محیط اطرافش زیبا باشد. به راحتی با یک ژست ساده می توانید عکسی خاص داشته باشید.

ایده های ناب

ریختن برگ ها به سمت بالا یا نشستن زیر درختی که برگ های آن در اثر باد در حال ریزش است، یک فضای خاص را برای عکاسی می آفریند.

همچنین استفاده از کدوهای نارنجی و خوش رنگ و لعاب می تواند فضای عکس شما را خاص تر کند.

ایده عکس دختر در پاییز
ایده عکس دختر در پاییز

برگ های برخی از درختان پهن و بزرگ هستند، کافی است تا آنها را در یک موقعیت جالب قرار دهید و عکس بگیرد. ایده ی گرفتن عکس جلوی صورت به نوبه ی خود هیچ وقت تکراری نمی شود و همیشه جالب توجه است.

ایده عکس دختر در پاییز

ایده عکس دختر در پاییز

ایده عکاسی بارداری دختر

ایده های عکاسی کنار دریا

ایده عکس خانوادگی

ایده عکاسی کودک در پاییز

عکاسی از نوزاد در فصل پاییز

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.