عکس سیاه و سفید نوزاد

عکاسی سیاه سفید نوزاد

عکاسی از نوزاد زیبا و هیجان انگیز است. نوزاد تازه متولد شده زیبایی های خاص و منحصر به فرد خود را دارد.

اعضای بدن او کوچک است و این ظرافت برای همه دوست داشتنی است.

امروزه ایده های عکاسی نوزاد بسیار زیاد و متنوع هستند؛ با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان انواع ایده های سخت و ساده را دید و اگر کسی خود قصد دارد تا در منزل خود از نوزادش عکاسی کند، می تواند این کار را با ایده های سهل انجام دهد.

در این مطلب توضیحاتی را درباره عکاسی سیاه و سفید نوزاد می دهیم؛ عکاسی سیاه سفید در همه ی رشته های گوناگون عکاسی یکی از انواع سبک های عکاسی به شمار می رود که خیره کنندگی خود را دارد.

عکاسی سیاه سفید نوزاد

شاید برخی فکر کنند که در عکس ها، رنگارنگی است که حرف اول را می زند و اگر عکسی رنگ زیادی نداشته باشد پس حتما زیبایی کافی را نخواهد داشت، اما حقیقت این است که عکس های سیاه سفید، نوعی از عکس های هنری هستند که در همه ی ادوار از گذشته تا کنون، جذابیت خود را داشته اند و هرگز از دور خارج نشده اند.

شاید شما اگر با هر مدل و طیف رنگی دیگری که عکس بیندازید، پس از چند سال، آن عکس دیگر به روز نباشد اما در عکاسی سیاه و سفید هرگز با این مشکل روبرو نمی شوید.

عکس سیاه سفید در آتلیه نوزاد

اگر دوست داشته باشید تا عکس های حرفه ای داشته باشید می توانید به یک آتلیه نوزاد مراجعه کنید و آنجا تقاضا کنید تا از شما و نوزادتان عکس های سیاه و سفید بیندازند. شاید فکر کنید که انداختن عکسهای این چنینی کار خیلی ساده ای است و شما می توانید در منزل آن را انجام دهید؟ اما باید به شما بگوییم اگر دوربین خوبی نداشته باشید امکان گرفتن عکس های با کیفیت سیاه و سفید را ندارید.

انواع ایده های عکاسی از اعضای بدن نوزاد، عکاسی با شال بسته شده، عکس نوزاد با پدر و مادر و … را به سبک سیاه سفید در این مطلب مشاهده کنید و در زمان مراجعه به آتلیه، ایده های مورد علاقه ی خود را به عکاسان نشان دهید.

عکاسی سیاه سفید نوزاد

بهترین آتلیه عکاسی نوزاد کجاست؟

زمانی که قصد عکاسی نوزاد را داشته باشید، شما نیز مانند خیلی از افراد دیگر به دنبال یک آتلیه خوب نوزاد می گردید و دوست دارید تا جایی را پیدا کنید که عکس های خوبی را از شما و نوزادتان بگیرد.

بهترین آتلیه نوزاد جایی است که چند ویژگی بارز را داشته باشد:

1. پاکیزگی و نظافت آتلیه نوزاد بسیار مهم است زیرا کمترین آلودگی سبب بیماری نوزاد می شود.

2. بهداشت عکاسان و کارکنان از موضوعات دیگری است که باید رعایت شود، استفاده از عطرهای تند یا بوی سیگار سبب بیماری های تنفسی نوزاد می شود. عکاسان باید پیش از دست زدن به نوزاد، دستهای خود را با مواد ضد عفونی، پاکیزه کنند.

3. دمای محیط نباید خیلی سرد یا گرم باشد و شما باید این موضوع را شخصا از عکاسان سوال کنید.

4. عکاسان باید مهارت کافی در بغل کردن و روانشناسی نوزاد را داشته باشند.

5. ایده های عکاسی نباید برای نوزاد خطرناک باشد، نوزاد تازه متولد شده توانایی کنترل خود را ندارد، هرگز نباید او را بدون حمایت دستها یا وسایل، رها کرد.

عکاسی سیاه سفید نوزاد

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.