ایده عکاسی نوزاد برای روز عشق

عکس روز عشق

با به دنیا آمدن فرزند و اضافه شدن یک نوزاد کوچک به یک خانواده، عشق معنای تازه ای پیدا می کند. اگر شما تا پیش از بچه دار شدن روز عشق را فقط برای خود و همسرتان جشن می گرفتید حالا با داشتن یک نوزاد کوچک او نیز در حیطه ی عشق شما نقش مهمی را ایفا می کند.

ایده های عکاسی از نوزاد برای روز ولنتاین

عکاسی از نوزاد برای روزهایی مثل ولنتاین و روز عشق شرایط خاص خود را دارد. در این مناسبت ها؛ بهترین ایده ترتیب دادن یک دکور با تم رنگ های قرمز با قلب و گل سرخ است. این دو عنصر همیشه به عنوان نماد محبت و دوست داشتن شمرده می شوند.

عکس روز عشق

اگر نوزاد شما سن کمی داشته باشد و توانایی نشستن را نداشته باشد، عکاسان با استفاده از ایده عکاسی نوزاد در سطل یا مبل های نرم یا قرار دادن نوزاد داخل جعبه های بزرگ برای عکاسی اقدام می کنند. این کار به دلیل حفظ امنیت نوزاد انجام می گیرد. بنابراین خیال تان از بابت سلامتی و هرگونه فشار به ستون فقرات و بدن نحیف نوزادتان راحت باشد.
در زیر نمونه های متنوعی از این عکس ها را مشاهده می کنید.

درست از زمانی که نوزاد شما می تواند بدون کمک بنشیند، یعنی حوالی شش ماهگی به بالا؛ دست عکاسان برای گرفتن عکس های متنوع تر باز است. آنها می توانند نوزاد شما را در یک جای مناسب بنشانند و از او عکاسی کنند.

البته در برخی موارد وسایلی برای حائل قرار دادن استفاده می شود که بعدها در ادیت عکس ها حذف می شوند. همه ی این کارها به منظور حفظ سلامتی و مراقبت از نوزاد دلبند شما انجام می گیرد.

عکس روز عشق

برای برخی از نوزادان نشستن ساده و بدون تحرک بسیار سخت است، در این شرایط عکاسان تلاش می کنند تا با صداهای مختلف و حتی اسباب بازی ها از پشت صحنه، توجه نوزاد را به خود جلب کنند و در نتیجه عکس های زیبایی را بگیرند.

نمونه های عکاسی در آتلیه تخصصی فرزند پاک برای نوزادان را در زیر مشاهده کنید. اینها تنها گوشه ای از دکورهای جذابی است که ما در فرزند پاک برای عکاسی مناسبتی ولنتاین پیاده سازی می کنیم.

ایده ناب عکس ولنتاین نوزاد و کودک

ایده عکس خانوادگی ولنتاین

ایده عکس نوزاد برای ولنتاین

آتلیه نوزاد در تهرانپارس

آتلیه نوزاد در شرق تهران

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] روز عشق یکی از روزهای ماندگار برای عکاسی از هر سوژه ای به خصوص برای عکاسی از خانواده است. خانواده مظهر عشق و دلگرمی است و یک عکسی که در آن خانواده محور باشد همه ی عشق را در خود می گنجاند. […]

نظرات بسته شده است.