10 ایده برای عکاسی پاییز

اگر شما در جستجوی ایده های جالب توجه برای عکاسی از پاییز هستید، ما در اینجا 15 ایده ی متفاوت را برای شما مثال می زنیم که می توانید با استفاده از آنها عکس های زیبایی را بیندازید.

1. آبشار پاییزی

آبشارها واقعا شگفت انگیز هستند و یک ایده ی عکاسی عالی برای تمام فصول سال هستند، اما آنها نیز مانند خیلی از مناظر دیگر، وقتی در محاصره ی شاخ و برگ های درختان پاییزی قرار می گیرند زیباتر می شوند.

ایده عکاسی در پاییز

ایده عکاسی در پاییز

2. ردیفی از درختان

یک خط یا یک ردیف از درختان رنگارنگ، صحنه ای عالی برای عکس های پاییزی به شمار می آیند. به خصوص در جایی که برگ های درختان رنگ هایشان با یکدیگر متفاوت است.

3. کلوزآپ برگ ها

ایده عکاسی در پاییز

با نزدیک شدن به برگ هایی که گوشه و کنار باغ ها ریخته اند میتوانید عکس هایی بی نظیر از طبیعت پاییز بگیرید. برگهای روی درختان یا برگ هایی که در جوی ها، روی آب نشسته اند، صحنه هایی خاص را برای عکاسی به شما می بخشند.

4. همه چیز با رنگ پاییز

ایده عکاسی در پاییز

هر صحنه ای که توانست در دل طبیعت با پاییز هم خوانی داشته باشد، ایده ی خوبی برای عکاسی است. تمرکز و دقت کنید و به دنبال چیزهایی باشید که خود را با طبیعت پاییز هم سو کرده اند.

5. جنگل

بخشی از جنگل را برای عکاسی انتخاب کنید. با یک عکاسی عالی از درختان شما می توانید به راحتی فصل پاییز را بدون درد سر به نمایش بگذارید.

ایده عکاسی در پاییز

6. چشمه و دریاچه

یک دریاچه ی کوچک یا یک چشمه ی دنج را پیدا کنید تا نمای پاییز و برگ ها در اطراف آن مشخص باشد. در بیشتر اوقات برگ ها روی این آب ها روان هستند و این قطعا صحنه ی زیبایی برای عکاسی است.

ایده عکاسی در پاییز

7. مه

صبح مه آلود پاییز یک فضای خلاقانه و بی نظیر برای عکاسی است. طلوع خورشید را در یک طبیعت عالی عکاسی کنید تا زیباترین لحظات پاییز را ببینید.

8. نمایش کنتراست

ایده عکاسی در پاییز

اهمیت کنتراست را در عکاسی رنگارنگ پاییز دست کم نگیرید، شما می توانید فضایی را بیابید که در آن رنگی خاص در آن چیره است و می تواند سوژه ای ناب برای عکاسی باشد.

ایده عکاسی در پاییز

9. ریل قطار

بدون شک ریل های قطار ناگفته های بسیاری را از سفرهای دور و دراز انسان ها در خود دارند. به طور کلی عکاسی از ریل قطار یکی از محبوب ترین سوژه ها برای عکاسی به خصوص عکاسی ویژه ی فصل ها به شمار می آید. برگ های رنگارنگ پاییزی که کنار ریل ها جا خوش کرده اند، بدون شک عکس زیبایی را می آفرینند.

10. تغییرات فصل

چنانچه در فصل پاییز ناگهان برف بارید یا یخ زدگی های زود هنگامی رخ داد، باید سریعا دست به کار شوید و عکاسی کنید. این عکس ها برای آیندگان نیز جذاب و جالب توجه است.

تم پاییزی آتلیه نوزاد و عکاسی در سبد

ایده عکاسی از نوزاد در فضای باز پاییز

عکاسی خانوادگی در طبیعت پاییز

عکاسی از نوزاد در فصل پاییز

ایده عکس دختر در پاییز

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.