خدمات آتلیه نوزاد – آتلیه نوزاد چه خدماتی ارائه می دهد

خدمات آتلیه نوزاد

هر نوع کسب و کاری با ارائه یک نوع خدمات به مشتریان شکل می گیرد، آتلیه عکاسی هم به همین منوال دارای خدماتی می باشد که نیاز مردم است.

ما در بخش عکاسی رشته های گوناگونی را تجربه کرده اییم و در طول مدت 10 سال گذشته با کسب تجربه در این رشته متوجه آن شدیم که آتلیه نوزاد می بایست به صورت تخصصی انجام شود.

عکاسی از نوزاد (new born) اصلا کار ساده ایی نیست و جز تخصصی ترین نوع عکاسی های دنیا محصوب می شود در واقع عکاسی نوزاد مستلزم خیلی از تخصص های غیر عکاسی می باشد.

یک عکاس نوزاد حتما باید تجربه کاملا تخصص در نگهداری و بستن نوزاد داشته باشد،همچنین خوابیدن نوزاد هم یکی از کارهای سخت در عکاسی می باشد که مادران در این کار بسیار مشکل دارند.

اگر شما می خواهید عکسهای new born  فرزندتان واقعا فوق العاده عکاسی شود باید هزینه بهتری نسبت به جای دیگر بپردازید.

البته برای ما ایرانی ها هنوز این فرهنگ کاملا شکل نگرفته که کیفیت در مقابل قیمت باید برابری کنه

آتلیه های بسیاری هستند که خدمات عکاسی نوزاد را به مشتریان خود ارائه می دهند و بنده قصد ندارم  تا آتلیه فرزند پاک را با دیگر همکاران مقایسه کنم.

تنها، خدماتی که به مشتریان  ارائه می دهیم را شرح خواهم داد تا توانسته باشیم کیفیت کاری خودمان را در کنار قیمت رقابتی به مشتریان معرفی کنیم تا شما عزیزان بتوانید با کمی حساب کتاب انتخاب خود را به نحو احسنت انجام دهید.

خدمات آتلیه نوزاد

آتلیه نوزاد خدمات عکاسی و فیلمبرداری نوزاد را رائه می دهد. این خدمات می تواند از زمان لحظه تولد نوزادتان در بیمارستان انجام شود.

بهترین زمان عکاسی نوزادی از 4 الی 17 روزگی می باشد.

خدمات آتلیه نوزاد شامل :

آرشیوی از زیباترین و بروزترین لباس های نوزادی را در مجموعه فرزند پاک مشاهده خواهید کرد لباس های موجود در آتلیه از کشور سویس و آلمان وارد شده و دارای بهترین کیفیت مطلوب در منطقه شرق است.

گالری عکاسی نوزاد دختر

طراحی دکور و تم های اختصاصی فرزند پاک توسط طراح دکوراسیون داخلی مجموعه انجام شده و زمان زیادی را صرف این طراحی ها انجام داده اییم

تمامی آموزش ها و دوره های تخصصی نگهداری نوزاد و فرم دهی عکاسی نوزاد در مجموعه زیر نظر سرکار خانم عابدی با بیش از 8 سال تجربه تخصصی newborn در ایران شکل خواهد گرفت.

ما به مشتریان خود احترام می گذاریم

از زمانی که شما عضو باشگاه مشتریان فرزند پاک می شوید برای شما یک چرخه و فرایند در سیستم تعریف خواهد شد.

بعد از رزرو وقت حساب کاربریتان شارژ می شود، زمان و تاریخ عکاسی تعیین خواهد شد.

شما نگران انتخاب عکستان نباشید تعیین وقت در تقویم کاری برایتان ثبت می شود,همچنین فرایند چاپ ، تسویه و تحویل به گوشیتان پیامک خواهد شد و شما سر وقت عکس خود را تحویل خواهید گرفت.

کانال تلگرام بارداری

انتهای پست / خدمات آتلیه نوزاد

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.