عکاسی نوزاد با تم کرم رنگ

رنگ کرم در عکاسی

رنگ کرم که در واقع یک طیف رنگی خاص است که بسیار گسترده و کاربرد زیادی در دکوراسیون دارد. کرم در نظر بیشتر افراد یک رنگ شیک محسوب می شود، این رنگ خنثی است و دکوراتورها معمولا از آن برای فضاهای کوچک استفاده می کنند تا فضا را بزرگتر نشان دهند.

رنگ کرم در دکوراسیون برای کاغذ دیواری و دیوار بسیار پرطرفدار است، پژوهش ها نشان داده اند که خانه هایی با این رنگها به سرعت فروش می روند.

رنگ کرم در عکاسی

کسانی که علاقه مند به رنگ سفید هستند شاید به خاطر سریع کثیف شدن آن، از انتخاب این رنگ برای دکور یا وسایل خود پرهیز کنند و به دنبال رنگ کرم بروند که چرک تاب تر است. می توان گفت این هم یکی از دلایل منطقی طرفداران این رنگ است.

و اما در عکاسی نوزاد هم رنگ کرم از رنگ های دوست داشتنی و پر طرفدار است؛ عکاسان با توجه به توانایی ها و شناخت رنگی که دارند، می توانند از این رنگ برای بک گراند و خلق یک عکس ناب استفاده کنند.

برای عکاسی نوزاد، عکاسان نیاز زیادی به ایجاد و ساخت دکورهای آنچنانی ندارند، تنها با کمی خلاقیت و درایت می توانند فضای مناسبی را برای عکس ایجاد کنند.

در عکس های این مطلب انواع ایده های عکاسی نوزاد را با رنگ اصلی و طیف رنگی کرم مشاهده می کنید. دقت کنید عکاسان و ایده پردازان چطور با رنگ ها بازی کرده اند. یک موضوع مهمی که در عکاسی با طیف رنگی روشن باید به آن دقت کنید؛ این است که مراقب وضعیت نور پردازی باشید.

نور را در محیط آتلیه تنظیم کنید؛ چه از نور طبیعی یا چه از نور مصنوعی استفاده می کنید باید توجه کنید که نور آنقدر نباشد که کل فضا آنقدر روشن شود که رنگ روشن کرم مشخص نباشد و به سفید نزدیک شود. همانطور که گفتیم این رنگ به خودی خود خنثی است و باید با درایت رنگ های دیگر را در کادر قرار دهید.

رنگ کرم در عکاسی

اگر دوست دارید تا فضا به طور کامل یک رنگ نباشد، می توانید از رنگ هایی مانند نارنجی، زرشکی، سبز ملایم، صورتی و قهوه ای استفاده کنید. شما می توانید فقط یک عروسک یا یک کوسن با این رنگ را به دکور اضافه کنید.

اگر نوزاد دختر است می توانید از یک هدبند رنگی استفاده کنید تا تعادل رنگی زیبا در عکس ایجاد شود. شما به عنوان عکاس فقط باید به این موضوعات به طور تیزبینانه فکر کنید و با اضافه کردن وسیله ای که در عکس جایگاه مناسبی خواهد داشت، دکور را زیباتر کنید.

برخی از عکاسان به دنبال قراردادن وسایلی هستند که در ایده ی عکس کاملا بی معنا است و عکاس فقط به خاطر رنگ می خواهد این کار را انجام دهد؛ خوب طبیعی است که در انتها این عکس از نگاه کسانی که با دقت به عکس ها نگاه و آنها را مقایسه می کنند؛ جالب نخواهد بود.

بهترین آتلیه نوزاد در تهران

3نکته مهم درباره عکاسی از نوزاد

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.