آتلیه کودک پردیس

یکی از شهرستان های خوش آب و هوای استان تهران شهرستان پردیس است.این شهرستان دارای دو بخش دیگر به نام بومهن و جاجرود می باشد.
محدوده جغرافیایی شهرستان پردیس از اول روستای تلو آغاز شده و تا انتهای بخش بومهن ادامه دارد.
شهرستان پردیس با شهرستان دماوند از شرق و شهرستان تهران از شمال و با شهرستان شمیرانات از جنوب با شهرستان پاکدشت مرز مشترک دارند.
این شهرستان در 17 کیلومتری شمال شرق تهران واقع شده است و جمعتی بالغ بر 74 هزار نفر دارد.

آتلیه کودک پردیس

اگر شما ساکن این شهرستان یا شهرهای همجوار این منطقه هستید باید اطلاع داشته باشید که دسترسی به تهرانپارس برایتان نسبت به شهرهای دیگر خیلی راحت است.
به همین دلیل لازم دانستیم تا خدمات خود به اهالی این شهرستان معرفی نماییم.
آتلیه کودک پردیس
آتلیه کودک فرزند پاک یکی از آتلیه های تخصصی بارداری،نوزاد و کودک است.که آتلیه کودک در تهران پارس قرار دارد که یکی از برترین مجموعه های موجود در سطح استان می باشد.
اگر قصد انجام عکاسی بارداری عکاسی نوزاد عکاسی کوکد را دارید حتما به خاطر داشته باشید، می توانید پروژه خود را در آتلیه فرزند پاک انجام دهید.
مختصری درباره خدمات و امکانات آتلیه فرزند پاک خواهیم پرداخت:

خدمات آتلیه فرزند پاک

عکاسی بارداری:خدمات ما نظیر عکاسی بارداری می باشد که با دکور های متعدد و متمایز وجه تمایز زیادی نسبت به رقبای خود ایجاد کرده است هم چنین آرشیو لباس بارداری در وضعیت های مختلف و سلایق متفاوت نیز وجود دارد.دیگر خدمات ما در آتلیه بارداری نقاشی و طرح های مختلف بر روی شکم خانم های باردار می باشد.

 

 عکاسی نوزاد:دیگر خدمات ما در آتلیه فرزند پاک عکاسی بسیار پیشرفته در دوران نوزادان که از سن 7 روزگی تا 20 روزگی می باشد.آتلیه نوزاد آتلیه فرزند پاک با شرایط بسیار متفاوت و خاص این دوران شکل میگیرد شما میتوانید با خیال آسوده و بدون نیاز به هیچ گونه لباس و امکاناتی فرزند دلبندتان را به آتلیه فرزند پاک بیاوریدتا بهترین لحظات این دوران بسیار کوتاه و به یاد ماندنی را ثبت کنید.

 عکاسی کودک:هم چنین آتلیه فرزند پاک دارای آتلیه کودک تخصصی نیزمی باشد که با توجه به سن کودکان و زمان رشد آنها از دکورهای متنوع استفاده می شود این نکته بسیار مهم به یاد داشته باشید که بودن افراد متخصص و داری شناخت ازتمامی دوره های نوزادی تا پایان دوران کودکی و همچنین روانشناسی کودک می تواند به شدت به این موضوع کمک کند. چرا که هر کودک با شرایط خود از لحاظ روحی و اجتماعی متفاوت بوده و نمیتوان تمام کودکان را به یک شکل و به یک صورت سری کاری عکاسی کرد.

امکانات آتلیه فرزند پاک

درای آرشیو انواع لباس بارداری ، نوزاد ، کودک با متنوع ترین رنگ بندی های ممکن

متنوع ترین تم و بکگراند های زیبا منحصر بفرد را می توانید در اتلیه فرزند پاک تجربه کنید

تجهیزات پیشرفته ، دوربین و انواع لنزهای عکاسی تجهیزات آتلیه فرزند پاک بسیار کمیاب می باشد

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.