آتلیه بارداری در نارمک – اولین و تخصصی ترین آتلیه بارداری با پوزیشن های اختصاصی

آتلیه بارداری در نارمک

در پست های گذشته درباره آتلیه کودک در نارمک به شما توضیحات مختصری دادیم. امروز قصد داریم تا بار دیگر در مورد عکاسی بارداری در نارمک به شما توضیحات قابل توجهی را عنوان کنیم.

آتلیه بارداری در نارمک

آتلیه فرزند پاک یکی از تخصصی ترین آتلیه های منطقه شرق می باشد، ما توانسته ایم در حوزه عکاسی کودک و بارداری تمامی اصول تخصصی را رعایت کرده و با خلاقیت های شگفت انگیز و طراحی دکور های کاملا اختصاصی به همراه ابداع پوزهای تخصصی بارداری در ایران توانسته اییم به بخش صنعت عکاسی بارداری روح و جلای تازه ایی ببخشید.

زمان مناسب عکاسی بارداری

مناسبترین زمان برای عکاسی بارداری در ماه هفتم و هشتم می باشد،البته این نکته قابل ذکر است که مادران عزیز توجه داشته باشند در صورتی که قصد دارند عکاسی بارداری متداول انجام دهند می بایست حتما بعد از سه ماهگی اقدامات عکاسی را انجام دهند.

شرایط عکاسی بارداری

برای عکاسی بارداری در آتلیه فرزند پاک شرایط خاصی برای مشتریان عزیز اختصاص داده شده است که مختصراً به شما توضیح خواهیم داد.

شما در آتلیه بارداری فرزند پاک نیاز به خرید یا آوردن هیچ نوع لباسی نخواهید داشت و میتوانید به صورت رایگان از آرشیو زیباترین لباس های بارداری در آتلیه استفاده کنید.

خیالتان تخت! تنوع و رنگ بندی های لباس های بارداری در آتلیه بارداری فرزند پاک آنقدر بالاست که نظر شما را جلب و دغدغه های شما را رفع خواهد نمود.

فقط کافیست برای همسرتان یک دست لباس سفید و سیاه همراه خود داشته باشید و لباسهای که علاقمند هستید همسرتان در عکس  باشد را با بیاورید

کارت عروسی ، عکس سونوگرافی ، حلقه های ازدواج ، لباس های تولد نوزاد می تواند به عکاسی بارداری شور و شوق دیگر ببخشد و در نهایت عکسهای شما را زیباتر کند.

یکی دیگر از پوئن های مثبت آتلیه در کنار خدمات نوین و تخصصی لباس و دکور های متنوع نداشتن ورودیه است که شما بدون پرداخت ورودیه وارد آتلیه خواهید شد و عکاسیتان را انجام خواهید داد.

همچنین کلی خدمات متعدد دیگر که با ورود به مجموعه ما متوجه تفاوتهای تخصصی آتلیه بارداری با دیگر آتلیه های عمومی خواهید شد.

نمونه کارهای نوزاد

آتلیه کودک و بارداری سرسبز

آتلیه بارداری و کودک قنات کوثر

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.