ایده عکاسی کودک در پاییز

عکاسی کودک در پاییز

پاییز چهره ی دیگری از طبیعت است، چهره ای زیبا و دوست داشتنی که نشانه ای دیگر از قدرت خداوند یگانه است.

فصل پاییز پر از رنگ های ناب زرد، نارنجی، قرمز و دیگر رنگ های گرم هم طیف است. برگ های خشکیده ی روی زمین و تغییر رنگ برگ های به جای مانده بر تن درختان جزئی از زیبایی های چشم نواز پاییز است.

اگر شما دوست دارید تا در این فصل عکاسی کنید؛ می توانید به سادگی فضاهای بسیار زیبایی را در طبیعت پیدا کنید. کافی است کمی از شهر دور شوید و وارد یک جنگل یا دشت شوید. البته در پارک ها یا یک باغ خانوادگی هم می توانید جایی برای عکس پیدا کنید، اما قطعا فضا هر چه بازتر و بکرتر باشد می توانید لوکیشنی خیره کننده تر بیابید.

عکاسی کودک در پاییز

اگر به عنوان یک عکاس یا والد می خواهید از کودکی در طبیعت دلچسب پاییز عکاسی کنید؛ به نکات زیر دقت کنید.

استفاده از برگ های پهن و بزرگ درختان تنومند در عکس حسابی به چشم می آید؛ پس می توانید به جای خرده برگ ها و برگ های کوچک، برگ های بزرگتر را استفاده کنید.

به رنگ انتخابی برای لباس کودک توجه کنید، قطعا استفاده از رنگ های مکمل رنگ های پاییزی یا رنگ هایی که با طیف رنگی نارنجی همخوانی داشته باشد می تواند عکس زیباتری را بیافریند.

عکاسی کودک در پاییز عکاسی کودک در پاییز

اگر قصد دارید پس از عکاسی، رنگ یا شکلی را به عکس اضافه کنید، مراقب رنگ ها باشید. فصل پاییز رنگی مشخص در ذهن همه دارد، شما نمی توانید رنگ های بهاری را وارد عکس پاییزی کنید.

پیش از عکاسی و قرار دادن کودک در فضای مورد نظر، بهتر است نور دوربین را تنظیم کنید و چند عکس بگیرید تا بهترین رنگ و لعاب را در عکس اصلی داشته باشید.

فضای عکس را شلوغ نکنید، اجازه دهید زیبایی طبیعت خود را بیرون بریزد. اگر دکور را شلوغ کنید تمرکز را از طبیعت و کودک بر میدارید.

از دوربین خود به دقت مراقبت کنید، پاییز فصل گرد و غبار و بادهای متوالی است. مراقب باشید تا دوربین کثیف نشود. پس از اتمام کار سریعا دوربین را در کیف خود قرار دهید و در اولین فرصت آن را تمیز کنید.

نورپردازی در عکاسی کودک

عکاسی پرتره کودک

عکاسی کودک در فضای باز

ایده های دکور جشن تولد کودک

عکاسی از نوزاد در فصل پاییز

ایده عکاسی کودک در پاییز

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. […] از این در مطلب های مجزایی درباره ی عکاسی از کودک در پاییز، عکاسی بارداری در پاییز، عکاسی دخترانه پاییزی و مطالب […]

نظرات بسته شده است.