آتلیه بارداری با لباس

آتلیه بارداری با لباس

اکثرا در آتلیه های عکاسی کمبود های مشاهد می شود، بعضی از آتلیه های عکاسی در همه تخصص ها می خواهند فعالیت داشته باشند و به همین دلیل هیچ وقت نمی توانند دکور ها و تم های هم موضوع برای عکاسی به کار خود اختصاص دهند.

برای مثال یک آتلیه همه فن حریف از یک دکور  برای همه موضوعات پروژه خود عکاسی انجام می دهد و فرقی نمی کند یک پروژه عروس و داماد باشد یا یک عکاسی خانوادگی و حتی عکاسی های کودکان را هم بعضا دیده شده است در همان دکور انجام می گیرد.

آتلیه بارداری با لباس

این یک ضعف بزرگ در آتلیه های عکاسی است و مجموعه فرزند پاک در سال 89 این ضعف بزرگ را کاملا از بین برده است.

آتلیه بارداری فرزند پاک در سال 1389 با در نظر گرفتن تخصص های لازم در بخش عکاسی بارداری به این فکر افتاد تا وارد عرصه تخصصی بارداری شود این رشته یکی از سخت ترین و حرفه ای ترین تخصص های در دنیا م باشد، که در حال حاضر به مدت 6 سال است در ایران به صورت تخصصی فراگیر شده است.

کانال آتلیه بارداری

ما تواسته اییم با تشکیل یک مجموعه قوی در سطح شرق استان تهران آتلیه فرزند پاک را به یک استدیو تخصصی بارداری نوزاد و کودک تبدیل کنیم، و با کسب تجربه های فراوان در این رشته مشتریان بسیاری را جذب مجموعه کرده اییم که از بارداری تا عکاسی فرزندانشان در کنارمان بوده اند.

در حال حاضر جزو معدود آتلیه تخصصی بارداری و نوزاد تهران می باشیم که علاوه بر دکورها و تم های بارداری،نوزاد توانسته اییم مجموعه ایی از زیباترین لباس ها را در آتلیه  فراهم کنیم، انواع لباس بارداری ،نوزاد و کودک که با مستقیما از کشور سویس خریداری و تهیه شده است.

مادران عزیز توجه داشته باشند: 

در آتلیه فرزند پاک بدون ورودیه و محدودیت در انتخاب می توانید با استفاده از لباس ها به صورت کاملا رایگان عکاسی خود را انجام دهند و هر تعداد عکس که میخواهید برای چاپ سفارش دهید.

در ماه گذشته یک پست دیگر درباره آتلیه بارداری به همراه آرشیو لباس نوشته اییم که می توانید با مطالعه آن بیشتر با مجموعه ما آشنا شوید

همچنین می توانید شرایط عکاسی در آتلیه فرزند پاک را هم مطالعه فرماید.

انتهای پست /آتلیه بارداری با لباس

لباس ست مادر و دختر

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.