بهترین آتلیه تخصصی نوزاد و کودک در شرق تهران

نه ماه… همراه با امید ، آرزو و چشم انتظاری؛ پدر و مادر شدن از ان لحظه های شیرین زندگی است.

موقعیتی که برخی برای اولین بار و برخی برای چندمین بار تجربه می کنند. قبل از تولد فرزند دوست دارید از بارداری عکس و خاطره ثبت کنید. لحظه های بی شماری که می روند به حافظه ی دوربین تا بعدا بمانند برای همیشه، برای نسل ها، برای لبخند شدن.

پس از آنکه قند عسل به دنیا آمد، طبیعی است که دوست داریم هر لحظه اش را ثبت کنیم. غذاخوردنش، خوابیدنش، بازی ها و همه ی کارهایش را. حتی در مدرسه و کنار دوستان و معلم ها که برای سال ها تصاویر در قاب بروند و خاطره شوند.
عکاسی از نوزاد شاید در ابتدا سخت به نظر بیاید و تمام عکس ها شبیه به هم شود، اما با همراهی عکاس های کاربلد می تواند خیلی راحت و سریع و البته بی نظیراتفاق بیفتد.

برای ثبت این لحظه های ناب و دوست داشتنی بهتر است که تجهیزات مناسبی هم داشته باشیم. البته که همیشه می شود از فضاهای بیرون از خانه هم استفاده کرد و مکان هایی مثل پارک، طبیعت و باغ و زمین بازی کودکان سرشار از لوکیشن های مناسب برای عکاسی است.

یکی از راه هایی که می تواند به عکاس کمک کند این است که پیش از شروع عکاسی با کودک بازی کند تا با اخلاق و رفتار کودک آشنا شود تا کودک در طول عکاسی کم تر بهانه بگیرد.

به خاطر داشته باشید برای اینکه روند عکاسی از فرزندتان تبدیل به لحظه های طاقت فرسایی نشود باید بهترین و مناسب ترین زمان هایی را که دلبند شما سرحال است برای عکاسی انتخاب کنید و به آتلیه مراجعه کنید.

عکاسی هم مثل هر شغل دیگری اصول و قواعدی دارد و افزون بر اینکه عکاسی از کودک به حوصله بیش تری نیاز دارد، آتلیه هم باید دارای ویژگی هایی داشته باشد.

یک آتلیه خوب باید بتواند فضای گرم و صمیمی ایجاد کند تا کودک دچار بی حوصلگی و خستگی نشود و با عکاس رابطه خوبی برقرار کند؛ ضمن اینکه عکاس با درخواست ژست های مختلف کودک را دلزده و کلافه نکند.

دکوراسیون جالب ، استفاده از طرح های کودکانه و رنگ های شاد هم باعث جلب توجه کودک می شود.

زاویه دوربین و توجه به نورپردازی هم ازمهمترین نکات عکاسی است که همه با آن آشنا نیستند؛ پس چه بهتر که به افراد حرفه ای سپرده شود.

با یک ایده خلاقانه می توان مجموعه ی عکس های کودک را تبدیل به یک کلیپ کرد. در آتلیه های تخصصی این کار به بهترین وجه با استفاده از تکنولوژی های روز انجام می شود

راستی! به خاطر داشته باشید که در اخر آتلیه ای را انتخاب کنید که عکس را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بدهد .

آتلیه تخصصی نوزاد در شرق تهران

دوران نوزادی از زمان تولد تا 1 سالگی را در بر می گیرد. در این دوران رشد جسمی نوزاد سریع است و از خصوصیت های عاطفی او این است که به تغییرها، واکنش نشان می دهد از جمله سرما و گرما و و تغییر قیافه، نشان دادن علائم ترس و …
پس باید از حضور کادر عکاسی کمک بگیرید که به وضعیت خلقی و جسمی نوزاد در این دوران آشنا بوده و توجه کافی را داشته باشند.

آتلیه تخصصی نوزاد فرزند پاک در شرق تهران با داشتن نیروهای آشنا به روحیات و وضعیت نوزادان می توانند عکس های زیبایی را حتی از اولین روز تولد نوزاد شما تهیه کنند.

آتلیه تخصصی کودک در شرق تهران

پس از گذشت کودک شما از یک سالگی، حالا دیگر حجم زیادی از مشکلات سال اول مانند شیردهی، بدخوابی ها و مراقبت های دیگر کنار می رود و شاید این دوران اوج شیرینی برای والدین باشد.

از این سن به بعد، با بزرگتر شدن کودک، می تواند برای سال های تولدش یا مناسبت های مختلف به آتلیه عکاسی مراجعه کنید و از کودک خود عکس های با کیفیت تهیه کنید.

آتلیه تخصصی کودک فرزند پاک در شرق تهران با داشتن دکورهای متنوع مناسبتی و همچنین برای تولد کودک، خیال شما را بابت تنوع طرح راحت می کند.

بهترین آتلیه تخصصی نوزاد و کودک در شرق تهران کجاست؟

با توصیف هایی که درباره ی یک آتلیه ی با کیفیت کردیم می خواهیم یکی از بهترین آتلیه های نوزاد و کودک در تهران را به شما معرفی می کنیم.

آتلیه تخصصی عکاسی فرزند پاک با کمک افراد مجرب ، امکانات مناسب و پاسخ گویی سریع آماده عکاسی از فرزند دلبند شماست.

آتلیه تخصصی فرزند پاک در شرق تهران وجود دارد و دسترسی به آن برای ساکنین مرکز و شرق تهران بسیار ساده است.

در آتلیه تخصصی فرزند پاک انواع دکورهای مناسبتی برای سالگرد تولد کودک، ماهگرد تولد نوزاد، جشن دندانی و … وجود دارد. همچنین می توانید برای مناسبت های ایرانی مانند یلدا، روز عشق و نوروز به آتلیه مراجعه کنید.

اگر از طرفداران مناسبت های غیر ایرانی هستید، امکان عکاسی با دکورهای مناسب برای روز ولنتاین، هالووین و کریسمس نیز در آتلیه تخصصی فرزند پاک وجود دارد.

از آتلیه تخصصی فرزند پاک چطور وقت بگیریم؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که درباره ی رزور وقت از آتلیه می شود، این است که چطور باید وقت رزرو کنیم.

برای این موضوع کافی است تا با شماره های …. تماس بگیرید و روز مورد نظر را اعلام کنید تا کارشناسان پشتیبانی آتلیه به شما نوبت و ساعت بدهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.