آتلیه بارداری در تهرانپارس

آتلیه بارداری در تهرانپارس

به دنبال یک آتلیه بارداری برای عکاسی بارداری خود هستید و شدیدا دودل هستید که کدام آتلیه بهتر است.

همانطور که می دانید مهمترین بخش جذب مشتری تبلیغات است و آتلیه فرزند پاک در جهت جذب مشتری برای عکاسی های خود سعی کرده بهترین خدمات را به مشتریان خود ارئه دهد.

اکثر مشتریان ما با معرفی دوستان آشنایان وارد آتلیه می شوند،بعد از مشاهده نمونه کارهای بارداری 70 درصد افراد 100% جذب می شوند و 30% مشتریانی که جذب نشده اند هم باز پیگیری و جذب خواهند شد.

طی روند یک سال گذشته با بکارگیری از مدیریت crm معایب و مشکلات استدیو کودک را برطرف کردیم و هنوز هم در حال رشد و تسعه آن هستیم.

مشاهده نمونه کارهای بارداری 

با مشاهده نمونه کارهای بارداری در کنار قیمت ها متوجه کیفیت عالی کارها خواهید شد. آتلیه فرزند پاک قصد انجام هر کارای را به نحو احسنت دارد و پیشرفت کار خودمان را مدیون مشتریانی هستیم که ما را در این راه یاری کرده اند و همواره سعی بر آن داریم تا بهترین خدمات را به شما عزیزان  ارائه دهیم.

یکی از خدمات مهم آتلیه فرزند پاک عکاسی بارداری است که به چند بخش تقسیم می شود

بخش اول عکاسی بارداری متداول

بخش  دوم بارداری تکی

بخش سوم بارداری فضای بار

بخش اول بسیار شیرین و جذاب است یک پوزیشن جدید که میتوانید کل دوران بارداری خودتان را در یک عکس یا چند عکس به صورت متداول و پشت سر هم مشاهده کنید و تک تک آن روز های سخت و شیرین را به یاد آورید. در کنار این نوع پوزیشن می توانید از عکاسی های دونفره یا تکی بهره مند شوید همچنین خاطر نشان کنیم شما از آرشیو بهترین لباس های حریر، ساتن انواع لباس های باز و با پوشش با بروزترین مدلهای روز اروپا به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

آتلیه فرزند پاک در پینترست 

آتلیه فرزند پاک بروزترین و تخصصی ترین آتلیه کودک در تهرانپارس

آتلیه بارداری در تهرانپارس

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.