آتلیه بارداری و عکاسی در دوران بارداری

آتلیه بارداری و عکاسی در دوران بارداری

هیچ حسی همانند حس مادر شدن نیست، و هر کسی نمی تواند آن را درک کند.

خداوند متعال بزرگترین هدیه ایی که به یک زوج جوان می دهد فرزند است و نمی توان این نعمت بزرگ را منکر شد، اما مادر شدن از لحظه متوجه شدن بارداری تا زمان وضع حمل لحظات شیرین و تلخی را دارد یک مادر با گذراندن 9 ماه از سال با درد ها ، تکان خوردن ها و اتفاقات خوب و بود همراه است اما همه امید او متولد شدن فرزندش است.

هر روز را برای ماه نهم انتظار می کشد و منتظر به دنیا آمدن او به سر می برد مگر زنی پیدا می شود که از بچه ایی که در راه دارد خوشش نیاید و انتظار او را نکشد؟

مادران عزیز از زمان اولین روز بارداری متوجه علائم بارداری می شوند و به مرور زمان بعضی از این علائم برای عموم نمایان خواهد شد بارزترین علائم شایع بارداری بزرگ شدن شکم مادر است.

شما لایق این نیستید که از دوران بارداری خود عکس داشته باشید ؟

پس چرا بهشت زیر پای مادران است، آیا میخواهید این دوران طلایی را به کلی فراموش کنید؟ اگر میخواهید یکی از خاطرات زندگی شما زمان بارداریتان باشد حتما از این روزهای سخت و شیرین پر از احساس عکاسی انجام دهید.

آتلیه بارداری

آتلیه فرزند پاک یکی از خدمات مهم آن عکاسی بارداری است و می تواند از دوران بارداری شما به صورت حرفه ایی عکاسی انجام دهد و خدمات متنوعی را در اختیار شما خواهد گذاشت کافیست شما انتخاب کنید.

“اگر حال قصد عکاسی بارداری دارید

با ما همراه باشید

تا کاملا شرایط و فواید

انتخاب آتلیه فرزند پاک را به شما شرح دهیم “

خدمات ما شامل عکاسی بارداری ، عکاسی نوزاد ، عکاسی کودک است اما امروز فقط خدمات عکاسی بادراری را میخواهیم به شما عزیزان کامل شرح دهیم با ما همراه باشید:

 

خدمات عکاسی بارداری

بارداری متداول:

مادران عزیز می توانند از اولین ماه بارداری خود تا اخرین ماه بارداری به صورت متداول در مدت زمان های که تغییرات بسیار در آنها شکل می بنند برای عکاسی اقدام کنند و بعد از با طراحی های انجام شده و ساخت البوم ، تصاویر بسیار زیبایی را برایشان خلق کنیم. اینکار می تواند بعد از به دنیا آمدن نوزاد ادامه داشته باشد و وارد ژرنال رشد شوید البته اگر علاقمند به خدمات ژرنال رشد باشید.

بارداری تکی:

همچنین در کنار عکاسی متداول می توانید عکاسی های تکی از خود انجام دهید، با همسرتان عکسهای زیبا بگیرید به همراه وسایل سیسمونی که برای فرزند دلبنتان گرفته ایید خلق تصویر را انجام دهید و حتی می توانید به همراه سونوگرافی های انجام شده تان این کار انجام دهید.

بارداری فضای باز:

آتلیه فرزند پاک به همراه باغ اختصاصی این امکان را به شما می دهد تا با خیال راحت عکاسی در فضای باز هم انجام دهید از این امکانات مستثنا نیست.

امکانات آتلیه بارداری

آتلیه بارداری

 

امکانات زیادی را در آتلیه فرزند پاک خواهید دید از آرشیو لباس های زیبای متعدد بارداری تا بکگراندها و تم های متنوع جدیدترین پوزیشن های روز دنیا به همراه تجهیزات تخصصی آتلیه که در پست های قبلی از آنها یاد کردیم و میتوانید در لینک زیر به مطالعه آن بپردازید.

 

 

 

 

بازدید کننده عزیز به دلیل قوانین جمهوری اسلامی ایران مشاهده نمونه کارهای بارداری فقط به صورت حضوری امکانپذیر است و نمیتوان در سایت قرار داد به همین دلیل از نمونه های مشابه خارجی استفاده کرده اییم

 

آتلیه کودک و تجهیزات عکاسی

 

کانال تلگرام فرزند پاک

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.